X GC 767/13 - uzasadnienie Sąd Okręgowy w Łodzi z 2017-01-05
I AGa 38/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Szczecinie Data orzeczenia: 30 maja 2018 Data publikacji: 23 maja 2019 Istotność: Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćrabat, dostęp do rynków, faktura, pozwany, nowy sklep, marża handlowa, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, dostawca, promocja, gazetka reklamowa, akcja, produkt
|
I ACa 142/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Łodzi Data orzeczenia: 22 lipca 2014 Data publikacji: 20 sierpnia 2014 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćdostęp do rynków, rabat, pozwany, produkt, budżet promocyjny, gazetka, nowy sklep, marża, promocja, sprzedaż towaru, rozmowa roczna, czyn nieuczciwej konkurencji, dostawca
|
VI GC 261/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Rzeszowie Data orzeczenia: 20 grudnia 2013 Data publikacji: 27 stycznia 2014 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostęp do rynków, dostawca, promocja, współpraca, pozwany, gazetka, faktura, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, akcja, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, towar powódki, rabat
|
X GC 589/12uzasadnienie Sąd Okręgowy w Łodzi Data orzeczenia: 9 września 2013 Data publikacji: 29 lipca 2014 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćfaktura, budżet promocyjny, usługa promocyjna, rabat, dostęp do rynków, promocja, pozwany, akcja, gazetka, czyn nieuczciwej konkurencji, dostawca, nowy sklep, przyjęcie towarów do sprzedaży
|
VI ACa 1025/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 września 2016 Data publikacji: 19 kwietnia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługi marketingowe, produkt, sieć, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, gazetka, usługa promocyjna, promocja, marża handlowa opłaty
|
I ACa 1565/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Łodzi Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 15 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćrabat, towar, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, rozmowa roczna, protokół rozmów, faktura, marża handlowa, pozwany, dostęp do rynków, nowy sklep, budżet marketingowy, logistyka, produkt, opłata za wprowadzenie, sieć, sprzedaż
|
I ACa 63/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, gazetka, budżet marketingowy, pozwany, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, promocja
|
XVI GC 274/12uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 1 lipca 2013 Data publikacji: 19 listopada 2015 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćpozwany, dostawca, usługa promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, rabat, budżet marketingowy, rynek, promocja, gazetka
|
I ACa 191/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Gdańsku Data orzeczenia: 22 maja 2013 Data publikacji: 6 sierpnia 2013 Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćrabat, produkt, gazetka reklamowa, sieć, marża handlowa, sklep, dostawca, pozwany, promocja, nieuczciwa konkurencja, usługa promocyjna, towar do sprzedaży, współpraca
|
I ACa 1159/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 19 maja 2015 Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćdostawca, gazetka, usługa, rabat, budżet marketingowy, produkt, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, podatek, przyjęcie towarów do sprzedaży, promocja, nieuczciwa konkurencja
|
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, budżet marketingowy, marża handlowa, pozwany, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, sieć, produkt
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćdostawca, rabat, usługa, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, sklep, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt
|
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, podatek, produkt, usługi marketingowe, usługa promocyjna, gazetka reklamowa, dostęp do rynków, promocja, faktura
|
V ACa 680/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Katowicach Data orzeczenia: 17 stycznia 2013 Data publikacji: 14 marca 2013 Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćsklep, towar powódki, gazetka, sieć, dostawca, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, promocja, usługa, akcja, towar do sprzedaży, dostęp do rynków
|
I ACa 615/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 5 listopada 2014 Data publikacji: 24 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, rabat, gazetka reklamowa, usługi marketingowe
|
VII AGa 93/19wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 listopada 2020 Data publikacji: 20 września 2021 Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćrabat, budżet marketingowy, dostęp do rynków, usługa, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, sieć handlowa, marża handlowa opłaty, dostawa
|
I ACa 1803/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 czerwca 2014 Data publikacji: 28 września 2014 Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćgazetka, dostawca, usługa promocyjna, pozwany, produkt, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, marża handlowa opłaty, sklep, towar powódki
|
I ACa 1040/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 20 maja 2015 Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćdostawca, usługa, gazetka, dostęp do rynków, produkt, budżet marketingowy, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, promocja
|
I ACa 165/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 14 lipca 2017 Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćrabat, dostawca, gazetka, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, produkt, współpraca, marża handlowa opłaty, pozwany, faktura, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, sieć
|
I ACa 1477/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 kwietnia 2015 Data publikacji: 1 października 2015 Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćdostawca, gazetka, usługa, budżet marketingowy, produkt, rabat, sklep, promocja, dostęp do rynków, pozwany, towar do sprzedaży, faktura
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Okręgowy w Łodzi
Osoba, która wytworzyła informację:
Data wytworzenia informacji: